Followers

Tuesday, December 21, 2010

Senior Texting Codes

Since more and more Seniors are texting and tweeting, there appears to be a need for a STC (Senior Texting Code).

A friend of mine shared these texting codes for seniors with me, and I knew I just had to post them for all of you.   It's important that we keep up with this technological stuff, you know!

We need to start learning these now!




ATD: At The Doctor's

BFF: Best Friend Farted

BTW: Bring The Wheelchair

BYOT: Bring Your Own Teeth

CBM: Covered By Medicare

CUATSC: See You At The Senior Center

DWI: Driving While Incontinent

FWB: Friend With Beta Blockers

FWIW: Forgot Where I Was

FYI: Found Your Insulin

GGPBL: Gotta Go, Pacemaker Battery Low!

GHA: Got Heartburn Again

HGBM: Had Good Bowel Movement

IMHO: Is My Hearing-Aid On?

LMDO: Laughing My Dentures Out

LOL: Living On Lipitor
LWO: Lawrence Welk's On
OMMR: On My Massage Recliner

OMSG: Oh My! Sorry, Gas.

ROFL... CGU: Rolling On The Floor Laughing... And Can't Get Up

SGGP: Sorry, Gotta Go Poop

TTYL: Talk To You Louder

WAITT: Who Am I Talking To?

WTFA: Wet The Furniture Again

WTP: Where's The Prunes?

WWNO: Walker Wheels Need Oil


Got those?  Now you're ready to start texting!
 
 
Blogger Templates


Blogger Templates

26 comments:

Kristina P. said...

IDSMT- I Definitely Snorted Many Times, at this post.

Lazarus said...

Very funny abbreviations, great post Eva!

River said...

I love these! I laughed so much. I love the laughing granny cartoon at the bottom.

Ⓙ @ $ € € ₦$ ₣®☼₥... said...

Someone should make a bookmark with these codes on them. They're HILARIOUS!!!!!!!!!!!!

Brian Miller said...

WTFART...wet the furniture again reading this..or what the FART...

Pat said...

These are hysterical! I read them to my daughter and son-in-law. They didn't laugh as hard as I did, though. Huh. These young kids just don't have a sense a humor!

tsonodablog said...

Hilarious. Love the FWIW and OMSG.
Too funny. I hope I can remember some of these but I forget kinda easily.
DIFA (dang, I forgot again)

Terri

Michelle Saunderson said...

Too funny!

Brandie said...

Very funny! Thanks for stopping by my blog today and leaving a sweet compliment!

Megan (Best of Fates) said...

I love see you at the senior center - a hilarious list!

Jen said...

You are too gifted not to be writing a book !!!! Funny post.

Eva Gallant said...

Laz: Glad you enjoyed it!

River: They were so much fun, I had to share!

Terri: That's the problem, we'd never remember what the codes stand for!

Michelle: Hope they gave you a laugh.

Megan: Glad you liked it!

Jen: I can't take credit for these, but thanks anyway!

rosaria said...

I hope I can memorize a few of these, what with incoming dark months and all.

Claudia said...

ha - nice - think we don't have that many tweeting seniors in germany - the americans seem to be more progressive with this social networking stuff

and if you ever invite me for a coffee and a piece of cake, be sure i'll BMOT: bring my own teeth...lol

Chris@Knucklehead! said...

These are hilarious! Great!

Kitty Moore said...

Oh Eva - I always leave your blog with a huge smile on my face! Thank you.

gayle said...

I love these! At least they make more sense then the kids do!

injaynesworld said...

Frightening how many of those I could relate to. ;)

Kelly L said...

Very good.. thanks I will have use a couple of those..

Merry Christmas!
Kelly
I've Become My Mother

LBDDiaries said...

No no no!! I can't read things like this and drink coffee at the same time - my keyboard can't take it anymore!!!!

Eva Gallant said...

Kitty: I am always glad to oblige!

Jayne: Me, too, girl, me, too!

Kelly: Feel free to use whatever!

Pastor Sharon said...

Eva, these are hilarious! I am glad I stopped by here tonight!

Marla said...

DWI....yep.

Tam said...

One of your FUNNIEST posts ever, Eva!! Permission to repost???

Eva Gallant said...

Tam: Absolutely....if you'd include a link to me, that would be nice!

retirement community long island said...

Hilarious! My mom also using those new language.